Szkolenia Warszawa
Szkolenia Warszawa | Kursy i warsztaty biznesowe | Szkolenia otwarte i zamknięte
Szkolenia Warszawa
Szkolenia dla kupców i specjalistów ds. zakupów organizowane w Warszawie
Szkolenie otwarte
Skuteczny specjalista działu zakupów
Warszawa, 2025 [do ustalenia]
"Serdecznie zapraszam kupców i specjalistów działu zakupów na szkolenie do Warszawy "
Polecamy szkolenia otwarte w Warszawie
Szkolenia Warszawa - tematyka szkoleń, kursów i warsztatów realizowanych w Warszawie
- Skuteczny specjalista działu zakupów
- Negocjacje w biznesie
- Inteligencja emocjonalna w biznesie
- Zarządzanie stresem i emocjami
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Obsługa klienta roszczeniowego
- Profesjonalna obsługa klienta
- Lider, szef, przywódca - budowanie postawy liderskiej
- Zarządzanie zespołem
Szkolenia Warszawa - zarys programów szkoleń otwartych
1. Strategiczna funkcja działu zakupów w firmie.
2. Opracowanie zapytania w oparciu o sekwencję RFx.
3. Przygotowanie do procesu zakupu i zarządzania dostawcami.
4. Negocjacje – kluczowe zagadnienia.
5. Przygotowanie do negocjacji z dostawcą.
6. Sondowanie interesów partnera negocjacji.
7. Negocjowanie warunków umowy.
8. Podsumowanie wynegocjowanych ustaleń.
9. Autoprezentacja i okazywanie siły przez kupca.
10. „Trudny dostawca” – jak współpracować i osiągać cele?
11. Komunikacja z dostawcą oraz wewnątrz organizacji.
12. Przeprowadzenie symulacji negocjacji zakupowych w parach oraz w zespołach negocjacyjnych.
13. Wnioski końcowe oraz opracowanie indywidualnego planu działania.
1. Wprowadzenie do negocjacji.
2. Dylematy negocjatora.
3. Etapy procesu negocjacyjnego.
4. Przygotowanie do negocjacji.
5. Odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony negocjacji.
6. Operowanie zmiennymi negocjacyjnymi.
7. Zamknięcie procesu negocjacji.
8. Obrona przed brudnymi chwytami.
9. Komunikacja w negocjacjach.
10. Symulacje działań negocjacyjnych.
11. Podsumowanie kluczowych elementów szkolenia z negocjacji i opracowanie indywidualnego planu wdrożenia technik negocjacyjnych.
1. Czym jest stres?
2. Stres pozytywny, jako moja siła napędowa.
3. Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne.
4. Inteligencja emocjonalna przydatniejsza niż IQ? A jednak!
5. Dostrzeganie pierwszych symptomów złości i lęku u innych – komunikacja niewerbalna.
6. Asertywna reakcja na krytykę.
7. Praca z oddechem – ćwiczenie.
1. Kontekst dzisiejszego przywództwa.
2. Lider – Zespół.
3. Elementy komunikacji z pracownikami jako istotny element zarządzania.
4. Motywowanie pracowników.
5. Zarządzanie konfliktem.
1. Kluczowe aspekty zarządzania zespołem.
2. Komunikacja w zespole.
3. Współpraca w zespole.
4. Czynniki efektywności zespołu.
5. Motywowanie członków zespołu.
6. Rola szefa zespołu.
7. Efektywny lider.
8. Rozwój członków zespołu.
9. Udzielanie informacji zwrotnej.
10. Coaching.
11. Zarządzanie sytuacyjne.
12. Zarządzanie zmianą.
13. Podsumowanie i wnioski ze szkolenia z zarządzania zespołem oraz opracowanie przez uczestników indywidualnego planu działań do wdrożenia podczas zarządzania pracownikami we własnym zespole.
1. Percepcja klienta.
2. Czynniki satysfakcji klienta.
3. Nawiązanie relacji z klientem.
4. Komunikacja z klientem.
5. Identyfikacja potrzeb i poszukiwanie rozwiązań.
6. Sytuacje trudne w pracy z klientem.
7. Współpraca z trudnym klientem.
8. Asertywność w obsłudze klienta.
9. Podsumowanie kluczowych umiejętności w procesie obsługi klienta i opracowanie indywidualnego planu rozwoju.
1. Wprowadzenie do procesu sprzedaży.
2. Etapy sprzedaży.
3. Przygotowanie do rozmowy handlowej.
4. Nawiązanie relacji.
5. Odkrycie potrzeb klienta.
6. Prezentacja handlowa.
7. Finalizacja sprzedaży.
8. Pokonywanie obiekcji.
9. Zakończenie rozmowy handlowej.
10. Komunikacja z klientem.
11. Podsumowanie i wnioski ze szkolenia z technik sprzedaży. Opracowanie indywidualnego planu działania w trakcie rozmów handlowych z klientem.
Szkolenia Warszawa - lokalizacja szkoleń otwartych w Warszawie
Szkolenia otwarte w Warszawie organizowane są w wynajętej sali szkoleniowej w centrum Warszawy. Obecnie jest to hotel ibis Styles Warszawa City.
Szkolenia w Warszawie realizowane przez firmę SCHECTERS Szkolenia
Kiedy konkurujesz z inną osobą, wystarczy, że będziesz tak dobry lub lepszy niż ta osoba. Jeżeli konkurujesz z sobą, nie ma ograniczeń, jak dobry możesz być.
Chu Chin-Ning