„Zdolność, by uczyć się szybciej niż Twoi konkurenci, może stanowić jedyny element przewagi.”
Arie De Geus
Przejdź do witryny internetowej firmy szkoleniowej z Krakowa SCHECTERS Szkolenia, w której trener biznesu Mirosław Plak prowadzi kursy i warsztaty biznesowe. Na witrynie oprócz szczegółowych programów kursów i zasad organizacji szkoleń otwartych i zamkniętych znajdziesz również wiele innych informacji. W tym między innymi: ofertę doradztwa biznesowego, artykuły dotyczące różnych aspektów działań biznesowych oraz zbiór cytatów motywacyjnych.
„Posiadanie kapitału intelektualnego niewiele różni się od posiadania nieruchomości. Aby uzyskać dochód trzeba stale inwestować, a nie tylko ściągać czynsz.”
Esther Dyson
1. Strategiczna rola działu zakupów w firmie.
2. Analiza własnych działań i ustalenie priorytetów w procesie zakupów.
3. Zasady negocjacji zakupowych.
4. Negocjacje zakupowe jako proces.
5. Style negocjacyjne.
6. Przygotowanie kupca do negocjacji zakupowych.
7. Różnica pomiędzy stanowiskami, a interesami w procesie negocjacji zakupowych.
8. Negocjowanie warunków współpracy.
9. Zakończenie procesu negocjacji.
10. Komunikacja kupca z dostawcami.
11. Symulacje negocjacji zakupowych (kupiec vs. dostawca).
12. Podsumowanie kluczowych umiejętności w procesie negocjacji zakupowych i opracowanie indywidualnego planu działania.
1. Strategiczna funkcja działu zakupów w firmie.
2. Opracowanie zapytania w oparciu o sekwencję RFx.
3. Przygotowanie do procesu zakupu i zarządzania dostawcami.
4. Negocjacje – kluczowe zagadnienia.
5. Przygotowanie do negocjacji z dostawcą.
6. Sondowanie interesów partnera negocjacji.
7. Negocjowanie warunków umowy.
8. Podsumowanie wynegocjowanych ustaleń.
9. Autoprezentacja i okazywanie siły przez kupca.
10. „Trudny dostawca” – jak współpracować i osiągać cele?
11. Komunikacja z dostawcą oraz wewnątrz organizacji.
12. Przeprowadzenie symulacji negocjacji zakupowych w parach oraz w zespołach negocjacyjnych.
13. Wnioski końcowe oraz opracowanie indywidualnego planu działania.
1. Wprowadzenie do negocjacji.
2. Dylematy negocjatora.
3. Etapy procesu negocjacyjnego.
4. Przygotowanie do negocjacji.
5. Odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony negocjacji.
6. Operowanie zmiennymi negocjacyjnymi.
7. Zamknięcie procesu negocjacji.
8. Obrona przed brudnymi chwytami.
9. Komunikacja w negocjacjach.
10. Symulacje działań negocjacyjnych.
11. Podsumowanie kluczowych elementów szkolenia z negocjacji i opracowanie indywidualnego planu wdrożenia technik negocjacyjnych.
1. Przygotowanie prezentacji.
2. Techniczne aspekty przygotowania wystąpienia.
3. Nawiązanie kontaktu z uczestnikami.
4. Wykorzystanie pomocy audiowizualnych.
5. Komunikacja z uczestnikami – utrzymywanie uwagi i zainteresowania.
6. Postępowanie z trudnymi uczestnikami.
7. Radzenie sobie ze stresem.
8. Wystąpienia przed audytorium.
9. Podsumowanie szkolenia oraz indywidualne wnioski dla uczestników szkolenia odnośnie prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych według najlepszych praktyk.
1. Wprowadzenie do procesu sprzedaży.
2. Etapy sprzedaży.
3. Przygotowanie do rozmowy handlowej.
4. Nawiązanie relacji.
5. Odkrycie potrzeb klienta.
6. Prezentacja handlowa.
7. Finalizacja sprzedaży.
8. Pokonywanie obiekcji.
9. Zakończenie rozmowy handlowej.
10. Komunikacja z klientem.
11. Podsumowanie i wnioski ze szkolenia z technik sprzedaży. Opracowanie indywidualnego planu działania w trakcie rozmów handlowych z klientem.
1. Percepcja klienta.
2. Czynniki satysfakcji klienta.
3. Nawiązanie relacji z klientem.
4. Komunikacja z klientem.
5. Identyfikacja potrzeb i poszukiwanie rozwiązań.
6. Sytuacje trudne w pracy z klientem.
7. Współpraca z trudnym klientem.
8. Asertywność w obsłudze klienta.
9. Podsumowanie kluczowych umiejętności w procesie obsługi klienta i opracowanie indywidualnego planu rozwoju.
1. Kluczowe aspekty zarządzania zespołem.
2. Komunikacja w zespole.
3. Współpraca w zespole.
4. Czynniki efektywności zespołu.
5. Motywowanie członków zespołu.
6. Rola szefa zespołu.
7. Efektywny lider.
8. Rozwój członków zespołu.
9. Udzielanie informacji zwrotnej.
10. Coaching.
11. Zarządzanie sytuacyjne.
12. Zarządzanie zmianą.
13. Podsumowanie i wnioski ze szkolenia z zarządzania zespołem oraz opracowanie przez uczestników indywidualnego planu działań do wdrożenia podczas zarządzania pracownikami we własnym zespole.
1. Wprowadzenie do zarządzania czasem.
2. Autoanaliza własnej postawy wobec zarządzania czasem.
3. Ustalanie priorytetów.
4. Zasady i reguły zarządzania czasem.
5. Pożeracze czasu.
6. Planowanie pracy.
7. Elementy komunikacji wspierającej właściwe wykorzystanie czasu.
8. Podsumowanie kluczowych umiejętności zarządzania własną efektywnością oraz wykorzystania technik zarządzania czasem.
„Sukces w biznesie wymaga treningu, dyscypliny i ciężkiej pracy. Ale jeśli nie obawiasz się tych rzeczy, możliwości są tak wielkie dziś, jak kiedyś.”
David Rockefeller